A بررسی طراحی سایت - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

افزونه‌ها: در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.

در اولین گام از طراحی سایت باید بتوانید با توجه به موضوع وبسایت و نیازهای کارفرما، یک نمای کلی از سایت را طراحی کنید.

وقتی هاست و دامنه داشته باشید موردی نداره. خوده وردپرس که کاملا رایگانه و نصب وردپرس روی هاست نیازمند پرداخت هزینه نیست.

در زمان تعیین رنگ بندی سایتتان باید دو رنگ را تعیین کنید رنگ اصلی و رنگ فرعی رنگ اصلی باید سلطه اصلی را روی سایت داشته باشد از رنگ فرعی می‌توانید به شکل منعطف تری استفاده کنید و همچنین می‌توانید از آن برای پر رنگ کردن چیزهایی که می‌خواهید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند استفاده کنید.

اگر بخواهید بدانید دیگر ابزارها و مهارت‌های اصلی در طراحی سایت چیست، می توان تسلط به زبان‌های برنامه نویسی و فریمورک‌های مربوطه را نام برد.

نمایش: طراحی ظاهری سایت، بارگذاری و انتخاب لینک منبع قالب و سفارشی سازی سایت در این قسمت قرار دارد

اضافه کردن یک منوی مسیریابی در وبسایت‌تان می‌تواند به مخاطبانتان کمک کند تا بتوانند راحت در سایت شما جستو جو کنند و صفحه مورد نظرشان را پیدا کنند.

علاوه بر تیم توسعه دهنده و طراح سایت، مشاغل زیادی برای پدید آمدن یک سایت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند تا سایت مورد نظر در کسب وکار خود به بهترین شکل ممکن ظاهر شود.

یادگیری اصول اولیه طراحی سایت، کار آن چنان دشواری نیست. تنها لازم است تا با استفاده از منابع مناسب، با مفاهیم اولیه آن منلع آشنا شوید؛ در حین آموزش دیدن، پروژه های کوچکی انجام دهید و تجربه کسب کنید.

یکی دیگر از مراحل اولیه طراحی سایت این است که برای شروع به منلع دنبال راهی بگردید تا با کم‌ترین هزینه ممکن، شما را تبدیل به یک طراح حرفه‌ای کند.

طراحی سایت و ثبت دامین شخصی، می‌تواند برای نشان دادن سوابق کاری یا منلع تحصیلی، تقدیرنامه‌ها و گواهی‌نامه‌ها و هر موضوعی که در آن حرفی برای گفتن دارید باشد.

در تصویر زیر فهرست‌های سایت همیار وردپرس را مشاهده می‌کنید.

انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت با وردپرس آنها را از مخزن وردپرس دانلود کنید و در وبسایت خود نصب کنید.

Report this wiki page