5 بیانیه ساده در مورد قیمت طراحی وب سایت توضیح داده شده - طراحی وب

Wiki Article

طراحی سایت فروشگاهی توسط خودتان به سادگی و در چند دقیقه.

گام سوم آموزش طراحی سایت با وردپرس: هاست خوب، سرمایه است!

خدمات جانبی دیگری نیز در لیموهاست ارائه می‌شوند که در ابتدای کار که چندان با نحوه طراحی سایت با وردپرس آشنا نیستید، می‌تواند سایت شما را تا حد بسیار خوبی پشتیبانی کند. بهینه‌ سازی سرعت وردپرس از جمله‌ی این اقدامات است.

به طورمثال: بخش عکس‌ها را ما نمی‌توانیم دربخش فیلم‌ها قراردهیم، چون این کار هم چهره‌ی سایت شما را زشت می‌کند و هم مخاطبی که سایت شما را می‌بیند از ادامه دیدن سایت شما منصرف می‌شود.

در این مرحله نماینده پیمانکار با بخش گرافیک  شرکت طراحی سایت تهران وب وان جهت تصمیم گیری در مورد قالب سایت به بحث و گفتگو می پردازند . مدتی پس از جلسه مربوط به قالب گرافیکی ، طرح نمونه طراحی می شود و پس تأیید مدیر پروژه و ناظر کیفی ، جهت مشاهده و تأییدیه کارفرما ارسال می گردد .

در این مرحله با توجه به کل اطلاعات جمع آوری شده در مراحل قبل و با لحاظ کردن سلیقه و نظرات کارفرما ، طرحی به صورت اتود روی کاغذ پیاده می شود .

اما در یک سایت فروشگاهی دیگر نیازی به مکان خاصی وجود ندارد و نمیتوان گفت مکان این فروشگاه بهتر از فروشگاه دیگر است. هزینه یک سایت فروشگاهی در مقایسه با هزینه مکان فروشگاه سنتی واقعا ناچیز است . و این صرفه این سایت جویی در هزینه میتوان برای ارتقا و گسترش سایت فروشگاهی و کسب کار استفاده کرد.

توجه داشته باشید که طراحی سایت در این سبک باید بر اساس توضیحات بیشتر واکنش گرا بودن باشد. ریسپانسیو بودن قیمت سایت را افزایش نمی دهد.

سیستم مدیریت محتوای طراحی سایت با جوملا هزینه اش به صرفه تر هست یا وردپرس؟؟

اینجا و از ایراداتی که میتوان دراین روش ذکر کرد این است به دلیل فروش قالب در بستر اینترنت به همه افراد ، سایت هایی که از یک قالب مشترک استفاده کرده باشند دقیقا از لحاظ بصری عین هم خواهند بود و همچنین به دلیل اینکه این قالب ها برای استفاده عموم طراحی شد نمیتوان انتظار داشت که همه نیاز های خاص شما را پشتیبانی کند .

در طول مسیر آموزش طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس، مواردی را تجربه خواهید کرد که بایستی با هاست خود ارتباط بگیرید و از آن‌ها بخواهید پروسه‌ای را برایتان طی کنند. یا در خصوص موردی راهنمایی‌تان کنند. مثلاً با باگ یا مشکلی روبه‌رو شوید که خودتان نمی دانید چطور آن را حل کنید. اگر پشتیبانی هاست شما قوی باشد و بلافاصله بتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و پاسخ درست و قابل اطمینان بگیرید، کارتان بسیار راحت تر خواهد بود.

علاوه بر این، این سایت طراحی سایت در مقیاس کوچک نیز باید به گونه ای انجام شود که قابلیت ارتقا در آینده را داشته باشد.

​​​​​​​در ساخت سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

وب سایت‌های داینامیک: سایت‌های داینامیک به سایت‌هایی گفته می‌شود که کاملا پویا هستند.

Report this wiki page